مطالب طنز(قانع شدم...!)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

 

دیروز به یکی گفتم چرا هم زن داری هم دوست دختر؟؟؟
گفت: مگه کسی که تلویزیون داره سینما نمیره؟؟؟
یعنی خدا وکیلی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم من
!!!



نظرات شما عزیزان:

ღmaryamღ
ساعت18:00---22 آذر 1392
خخخ

shiva
ساعت20:31---5 آذر 1392
گلم مطلبات عالیهههههههه.مرسییییی
پاسخ:ممنوووون گلم


zahra e
ساعت15:52---5 آذر 1392
ای جان

ღツבُפֿُـَترآن شـےطۅכּ נببــړستاכּےღツ
ساعت21:42---1 آذر 1392


رامان
ساعت1:55---27 آبان 1392
چسبم کجا بود من

فک کنم هر دوی شماچسبناکین

من چه گناهی کردم

خیلی گناه دارم ههههههه
پاسخ:آخی!!!دلم واست سوخت!بابا بی گناااه


يسنا
ساعت9:16---15 آبان 1392
اصن يه وضي

رامان
ساعت22:44---12 آبان 1392
راستی ...جون! نمیخوای بگی اون یکی کی بوده؟!!!!این از این(نا محرم!!واااااااای الهی مرگم بده!!! ههههههههههه) یا شایدم

نکنه

(دوست دخترش تو یی!!!) هاااااا

اگه اینطوریه دختر زشته ولش کن و الا میرم همه چیو به زنش میگما!! ههههههههههه

بعدش:راستشو بگو کدومتون سینماست تو یا زنش!؟؟ هههههههههه

جواب من به دوست پسرت:بابا این سینما که فیلماش همه دوزاری ان اه اه کدوم فیلم؟!!!

برو سریالهای ماهواره رو نگاه کن از تلوزیون

منظورم فارسی وانه جم ...اینا دیگه برو حالشو ببین

دنیا فقط تلوزیون

هههههههههههههههههه

بایدم قانع بشی دیگه

دوست پسرته!!! هههههههههههههههه


پاسخ:واااااا همینطوری الکی الکی طرفو چسبوندی به من؟!!!!!خوبه والا!!!!


warriorgirl
ساعت22:07---10 آبان 1392
مثه شلوارهم زیپ داره هم دکمه

پس اونایی که فقط کش دارن خیلی بامرامن
پاسخ:اوهوم!


محمد
ساعت19:00---10 آبان 1392
منم قانع شدم
پاسخ:آورین!


صادق لیدر
ساعت16:45---10 آبان 1392
خخخخخخ!واقعا!ولی باید میزدی مطلب طنز!

یاسمن
ساعت15:25---10 آبان 1392
منم همینطور

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 28 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ